04 September, 2011

Sarawak Boy #1

Mari dekat sikit sebab saya nak bercerita nih. Dengar baik-baik ya wahai stalker yang setia. Ceritanya bermula drpd 'skype'. Kami skype lama kan malam tu yang saya kata mata saya sepet-sepet tu, ingat tak? Takkan tak ingat kot? Haaaa ingat pun, hihi. GoodDog :p Malam tu baru saya tahu yang dia dah ada number maxis. Saya terkejut beruk tau sebab setahu saya dia ada number Celcom. Diam-diam je awak kan sayang, hihi . Since that night, saya dan dia semakin rapat. Kami texting, main call-call, manja-manja gitu. Tapi saya tak harap apa-apa pun lagi sebab saya dah serik cari cinta, biarlah cinta tu datang sendiri dekat kita kan sayang? For the first time saya tak declare apa-apa bila rapat dengan someone. InsyaAllah kalau jodoh panjang, Allah akan temukan kita walau sejauh manapun kita berada. AMIN :-)


Love,
MAP    

No comments:

Post a Comment