05 September, 2011

Sarawak Boy #2

Hi guys :-) Hari nih hari pertama budak sekolah macam saya bersekolah selepas seminggu dapat cuti raya. Yang tak best nya, hari pertama nih juga saya ada Trial SPM :-( Tak aci kan masuk sekolah je terus trial, meh sini siapa yang buat jadual kami macam tu? Saya nak gigit telinga dia sampai putus! Ganas pulak dah. Hehe :D Pagi-pagi lagi my boy dah kejut sebab dia kan Form 6 and stay dekat Sarawak so masa dekat sana lebih awal dari Kuala Berlumpur nih. Dia kejut saya pukul 6pagi, that time saya tengah mamai lagi sebab tak berapa sihat. 'bzz''bzzz' phone saya vibrate.Pelik juga saya boleh perasan sebab selalunya saya kalau dah tidur memang susah nak bangun. Lepas saya letak je phone tu dekat telinga, ada orang cakap 'Goodmorning sayangg' ehemm terus segar bugar mata nih hah. Thanks sebab kejutkan saya tau sayang. Awak semua ada macam nih? Takda kan, haha. Jangan jealous tau! Dia start class dalam 6.30 a.m. then before tu dia text saya, dia kata minum air kosong banyak-banyak. Heh saya dengar cakap awak tau. Tadi dekat sekolah saya minum air kosong sampai dua botol. Baik kan saya? Hehe. Lagipun tekak saya sakit tadi, memang kena banyak minum air. Enought here heh? Terima kasih dengar cerita saya. Saya sayang awak tau! :-* 


No comments:

Post a Comment