04 September, 2011

Me miss blogging :-(

Hi dear :-* Lamanyaa saya tak update blog nih terasa rindu pulak. Start with Ramadhan eh? Okay Ramadhan banyak sangat dugaan datang dlm hidup saya. Saya ada problem sikit dgn bestfriends saya but alhamdulillah semua tu dapat kami selesaikan :-)


Syawal pulak? Emm raya 2011 sangat membosankan sebab saya raya kat Kuala Berlumpur nih tapi okaylah sbb cousin semua datanag rumah. Cuma yang tak bestnya raya kedua Abah saya dah sibuk open Kedai Runcit Aminah nih. Puihhh bosan betul -..-'

Raya ketiga pulak? Sepupu saya datang and as usual mmg gila lah kalau dia datang. Dia tidur rumah saya, Yeahhh!

 Raya keempat yg best nih ;-) Mirza, Zatie and 'Someone' datang rumah saya. Biarlah rahsia ye 'Someone' tu, hihi. Kitorg tangkap gmbr mmg gila lah kan. Saya ada tangkap gambar dgn 'Dia' tapi malas nak show off sbb tak perlu kot. Hehe :D Sumpah saya rasa sangat bahagia lah awak! Cium sikit, Muahhh :-* Masa balik saya hantar mereka balik, saya bawa mereka tawaf kawasan flat saya. Zatie bongok boleh tanya, eh kenapa flat nih ada pendek ada panjang eh? She mean 'tinggi and rendah' act, tp dia sengal ubi tetiba cakap mcmtu. Bongok betul -.- Yang si Mirza and 'Dia' boleh nak 'KENAPAAA EH' bagaaai! Sakit hati aku tau! Lepas dorang semua dah balik, saya balik rumah kemas-kemas. Malam pulak Maklang saya datang, Ya Allah bayangkan betapa ramainya yang dtg sampai saya pening kepala tgk. Tapi takpe sbb mak kata kalau org datang rumah, maknanya rezeki. Kenapa eh? Haha Mak dia je tak jawab pun. Saya bersyukur sebab atlast saya dapat juga tangkap gambar dgn 'Dia' :-) ThankYou!

Story untuk raya kelima tak banyak yang interesting. Pagi saya tolong jaga Kedai sebab Mak dan Abah pergi pasar. Hehe. Kesian saya tau :-/ Then tghari saya naik rumah tgk tv and online semua. Petang saya siap sbb nak hantar kakak(cousin) balik rumah. Tapi hantar kat monarail Imbi je sbb kunci motor saya tak tahu letak mana. Kami berjalan kaki sampai Pudu tauuu then amik Cab, kesian kaka saya. Hehe.Balik drpd hantar kakak saya tu, saya berjalan kejap kat Times Square tu je yang mampu kalau keseorangan. Ingat nak tgk movie tapi showtime dia mcm tak mengizinkan je -.- saya terus balik pergi Lrt HangTuah. Yang bestnya time jalan pergi sana, tetiba ada oranga panggil 'MURSALINA' then saya pandang lah. Pastu saya pandang depan balik then saya pusing balik pandang dia. Kami pun terjumpa sekejap. Kelakar betul -,- Saya boleh pulak ikut dia berjalan dengan kawan-kawan dia padahal kaki dah melecet nih. Baru saya tahu dia accident smlm, kesian tangan and kaki dia luka-luka :-( Sorry tau sebab masa lintas jalan saya terpegang tangan saya yang sakit tu, sudden action lah yang, hehe :-p Thanks sebab temankan saya semalam, hantar saya sampai Cab and semualah. Thankyousomuch eh Hardcore :-) Sampai je Kedai mak suruh balik rumah sebab malam ada orang nak datang. Lahai penatnya saya takpe takpe rezeki kan bak kata mak. hihi :D

Nak tahu malam apa saya buat? Saya webcam dengan budak Sarawak lah, hihi. Ya Allah sumpah terkejut dia nak webcam dgn saya. Saya pun on jelah, orang nak webcam je kan bukan buat apa pun. Kami webcam lama lah jugak sampai sepet-sepet jugak lah mata saya nih. Last-last dia bagi tidurrr, hehe. Thankyou Hafiz :-) ZzzZzzZzzzzzzz BedTime Story, MUAX :-*

No comments:

Post a Comment