06 July, 2011

Sucks -.-

Guys, perasan tak lately alyn selalu update sad story? Ni semua bukan pasal AR but dah takdir kan. Dugaan Allah. Just now, i have an argument with my A*AH. Saya sayang dia tapi kadang-kadang perangai dia yang tak pernah nak faham saya tu buat saya benci dia. Saya rindu dia yang dulu manjakan saya, bergurau dengan saya. Sekarang dia jadi seorang yang garang dan bengis. Saya benci dia, tapi saya sayang dia. Saya baru nak siapkan homework saya malam ni tapi dah terbantut sebab dia. Saya tak tahu nak mengadu dengan siapa lagi. Dengan kawan-kawan? saya dah tak nak bebankan dorang diengan cerita saya yang sama. Nak cerita dengan AR? Oh tu lagi tak boleh. Nanti girlfriend dia marah. Yang saya boleh buat hanya luahkan kat blog saya je. Memang sejak akhir-akhir ni saya nakal, asyik nak keluar malam je, tp saya dah cuba berubah sikit demi sikit. Mereka tak pernah tgk perubahan saya sebab mereka tak tahu perangai sebenar saya. Cukup sampai sini, sorry cerita saya boring tapi ni apa yang saya nak luahkan. Goodnight awak semua, kbye :(

No comments:

Post a Comment