01 July, 2011

Boredom Day

Macam biasa saya ponteng hari ni. Yall nak tahu tak minat saya untuk saya nak belajar dah hilang, so i need someone to push me on study! But taktahu siapa yang boleh buat begitu sbb sangat susah dan payah untuk tarik minat saya kembali sama masa Form 3 dulu. Takpe takpe saya akan cuba untuk jadi macam dulu ye :) Bangun pagi, gosok gigi dan cuci muka. Itulah duti harian saya kalau jadi pemonteng sekolah. Pagi tadi Ween call saya guna public sekolah and tanya pasal buku Bio dia. Sumpah saya tak sengaja bawak balik buku dia, SORRY SANGAT WEEN *rasa bersalah sesangat ni. Dia call tadi pun mcm nak marah saya :( Then after balik sekola, dia call saya then tanya saya kenapa. Saya jawab lah tkd apa-apa. Sbnrnya saya taktahu nak bg alasan apa kat dia. Saya mintak maaf tau Ween :'( Dia kata cikgu semua dah AIM saya pasal prestasi saya menurun and nak turunkan class saya. That time saya dah mcm nak menangis tp saya coverline lagi. Saya diam je padahal Ween tgh membebel tu, hihi. Sorry Ween! Okay from now onward, awak semua jadi saksi yang saya akan cuba berubah. Demi keluarga saya, demi sahabat saya, demi adik Zana, dan demi org yang saya sayang. Demi org yang saya sayang tu sbb saya nak jadi 'ROLE-MODEL' dia. Sebab apa tau, next year dia pulak akan amek SPM so saya lah yang kena. Nanti saya update lagi ye love, kkbyebye <3

No comments:

Post a Comment