03 May, 2011

Tikus 5Harapan HAHA

Let's start yah baby :)
Hari ni dtg sekolah pukul 6.30pg and dorg ckp 'eh mur awal pulak kau harini' Haha apalah korg ni. Mmg terasa rajin pulak harini, jalan tak jem so tkd lah aku takut lmbt. Assembly time, mcm biasa beratur dgn Winvy and chitchat lah sampai prefect 'kelkel' tu berdiri dpn kitorg tunggu berhenti ckp. Tagline dorg 'Please Stop Talking, Quite Please, Hurryup Please' Mmg hari-hari akan dgr lah dorg ckp benda alah ni. Masuk class, cmak shafatul masuk then belajar lah apa lagi. Thirdperiod is for MadamS and as usual dia akan bebel lah dalam class tu. Penat aku naik turun tangga pegi bookshop semata-mata nak photocopy pasal nature semua. Haihh apa lah mak Veno nie HAHA. Nasib baik satu masa je kalau tak mau menangis aku. Lepastu subject sejarah lah, buat revision je :) Thenthen, melantak lah weh. Selera sgt tidak ada sbb tak sedap langsung :( After recess ada PJK, ingatkan aktiviti luar class tp kena masuk class pulak sbb cikgu nak bg skop for exam. Alaaa PJK je pun! Tp yg bestnyaa, tetibe cikgu tu share pasal life dia masa secondary school dulu. Sumpah enjoy gila dgr cerita. Thanks teacher cause sharing your experience! Lepasni masa Akau  pulak and mcm biasa mata aku pun tetibe jadi nampak tak nampak lah*nak tidur lah tu. Rupa-rupanya akaun Relief lah do, bukan main suka semua budak 5Harapan. Dorg tktahu ke akaun tu penting? Haihhh *poyo je! Last period, masa sivik Pn Meyorr :) Buat demo for sejarah tarian. Group aku senang je tkpayah buat demo sbb pasal tarian singa so tkkan nak suruh bawak singa en? Haha. Tp yg fun nya group eka lah, dorg buat wayang kulit. Nak pulak si Maisarah ni terer ckp kelantan so dia yg cakap-cakap then eka and kak zack(undefined) mainkan wayang kulit lah konon. Susah nak explain kat sini but aku harap korg boleh imagine lah. Happening weh hari ni. Ngantuk lah plak, Goodnight, kbye ;)

No comments:

Post a Comment