20 April, 2011

Today was a fairytale ♥

Hari ni alyn meet mydior lah kat Mcd Jusco Maluri :)
Dalam pukul 2 macam tu alyn call dia and tanya dia kat mana and dia cakap dia kat rumah lagi. Haihhh pelik gak, sbb dia ni macam taknak jumpa je -,- Then masa alyn tgh duduk kat mcd, alyn call dia lagi. Dia kata dia otw pulak, ingat kan taknak datang tadi. Masa tgh q kan kan, nampak kawan dia pulak. Haaaa dah sampai lah tuuuu >.< Sumpah alyn segan gilaa kot. Ntah kenapa dgn dia je gila-gila punya pemalu padahal perangai kalah setan, ceytt! Then lepak dgn dia, mmg best sangaaaaaaat! Baru saya tahu dia ni suka memekak. Bising je mulut dia mcm takboleh berenti langsung! Tapi takpe, saya suka tauuuu :) Awakkk, saya sayang awak. Jangan gatal nak buat benda yang saya tak suka ye? Saya takkan kongkong awak tp if tegur sikit-sikit tu tkde masalah kan? Take care tauuu bie? Iloveyou Muah muah :* Saya sayang awak lah comel!

No comments:

Post a Comment